𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸4 سالگیت مبارک

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

جوابــــ ســــــــــــوالاتتونـ(✿◡‿◡)

1399/11/8 7:50
305 بازدید
اشتراک گذاری

 یه عکس بی ریخت  قیافه از خودت

 همه ی عکس هایم بی رخیتمو پاک کردم .

 

 کتاب مورد علاقت؟

   تام گیتس_خانه درختی_قصه ها عوض میشوند

 معمولا لبتاب یا گوشی؟

 لبتاب

 

 خودت گوشی داری؟

 بله!

 شماره کیا رو در نی نی وبلاگ داری؟

 چطور؟

 دختر خاله داری؟

 بله! تو پیوند های وبلاگم لینک سایتش هست :)

بهترین دوستت؟

 خواهرم

آرمی هستی یا بلینکی یا هیچکدوم؟

هیچکدوم

غذای مورد علاقت چیه؟

پیتزا_جوجه کباب_پیراشکی_سالادماکارونی

از چه رنگی خوشت میاد و اینکه دوست داری کدوم از وسایلت اون رنگی باشه؟

ابی_فیروزه ای_طلایی

همه ی وسایلم:)

آهنگ مورد علاقت اسمش چیه؟

خیلی اهنگ مورد علاقه دارم که بیشترش اسپانیایی هستن مثل:

lovely از بیلی ایلیش

یا 

این ترکیه ای هست

kucugum

پ.ن:اسم اسپانیایی ها یادم نیست.:ا

تو کلاس آنلاین واقعا به درس گوش میدی یا نه؟ 😐😂

معلومه که گوش میدم:/

دوست داشتی تو کدوم سن میموندی؟

همممممم. دوروبر 20

فیلم ترسناک یا عاشقانه؟ یا چیز دیگه ای؟

طنز

دوست داری در اینده چه کاره بشی؟

دکتر و داروساز 

وقتی کوچولو بودی کارتون مورد علاقت اسمش چی بود؟

مهارت های زندگی

ولی به کارتون ترکیه ای زیاد نگاه میکردم مثلا به pepe خیلی نگاه میکردم:)

کدوم رقاص اینیستا رو دوست داری؟

من به اینیستا زیاد نمیرم برا دیدن کلیپ پریسا و سرنا اینا میرم اما پارمیس رو دوست دارم.

اگه لب تاپ داری مارک لب تابت چیه یا اگه نداری بگو مارک گوشیت چیه؟

لبتاب دارم ASUS Viva BOOK

گوشی هم مارکش شیائومی هست.

یه عکس از اتاقت.

وای خدا:/

بزار کمی هم مرتب کنم میزارم:/

سریال مورد علاقت چیه؟

صد دردصد سیب ممنوعه

دوست داشتی اکنون جای چه کسی باشی​​​​​​​؟

هیچکس✌

چگونه شخصیتی هستی​​​​​​​؟

تا حالا به این موضوع فک نکردم.نمیدانم:/

نی نی وبلاگو دوست داری؟

بله

تا حالا دروغ گفتی؟

اره:ا

چرا در نی نی وبلاگ کم انلاینی؟

به خاطر درس و مشق

توی نی نی وب دوست داشتی بیشتر با کی دوست باشی اما باهات دوست نیست
یا کم دوسته؟

هیچکس:)

از بین نی نی وبلاگی هایی زیر با کدوم بیشتر رابطه داری؟
نازلی
نازی
نسی
من😁(میدنم نیستم داخلش)
فاطمه

با هیچکدوم.یعنی من دوست ندارم با کسی دوست صمیمی بشم💜

اگه به جای ویروس کرونا بودید چیکار میکردید؟

 مینشستم جام و هیچ کاری نمیکردم😇

تا حالا حال چند نفر رو خوب کردین؟

8 نفر اینا میشه.!

اگر لازم باشه، برای خوب کردن حال یه نفر چه کاری انجام میدید؟ ​​​​​​​

سعیمو میکنم.

زیباترین جمله ای که شنیدید چی بوده؟​​​​​​​

جمله نشنیدم اما این متنو خیلی دوست دارم:

فقط یک بار زندگی میکنیم و این وظیفه ی ماست که به بهترین شکل ممکن اون رو بگذرونیم.

جنسیت افراد چقدر مهمه؟​​​​​​​

تا حالا به این موضوع فک نکردم .!

از زندگی شخصی تون راضی هستید؟

صد درصد بله

چالش خنده رو داخل اسکایپ با دوستان تجربه کردید؟​​​​​​​

نه حتی نمیدونم چی هستش.

به نظر شما دین مهمه؟​​​​​​​

بله

چقدر خدا رو قبول دارین؟

خیلی

زندگی داخل ایران چه رنگی است؟

به نظر من ابی😁

درس خواندن یا یاد گیری مهارت؟ کدام در اولویت هست؟

درس خوندن

اگر جای مادر و پدرتون بودید، چه کاری برای خودتون انجام میدادین و چه کاری رو که الآن انجام میدن، حذف میکردین؟​​​​​​​

من همون کرا های پدر و مادرمو میکردم🌸

چیه که خیلی ازش نفرت  داری و چیو بیش از حد میدوستی💌😘

از در,غو اینجور چیزا نفرت دارم و خانوادمو خیلی دوست دارم

کپی از عکس ممنوع است

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


20 بهمن 99 21:04
لب تاب منم ایسوس است 
✿•selva•✿
پاسخ
چه خوب

20 بهمن 99 21:05
منم عاشق پارمیس هستم